We vertrekken............. Nog niet!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Fam. Ven - WaarBenJij.nu We vertrekken............. Nog niet!!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

We vertrekken............. Nog niet!!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

13 Juli 2014 | Nederland, Uden

Vanmorgen naar Velserbroek gereden en om half 11 opgehaald door 'n taxi
We zijn lekker bijtijds op t vliegveld en hebben de tijd om nog wat rond te lopen
Om 13.00 moeten we bij de gate zijn
We lopen er op ons gemak heen en sluiten aan in de rij
Wachten, wachten,er staat dat we om 14.00 in het vliegtuig moeten zitten! Dat wordt krapjes!!!
Dan verspringt in 1keer het bord!!!! Wat????? We hebben vertraging!!! Ons vliegtuig gaat pas om 16.00 uur!
Dan maar weer terug naar de hal
Ijsje eten en wat kletsen
En natuurlijk even dit typen
We wachten gewoon af....... Op de borden hier is onze vlucht helemaal verdwenen dus ??????
We lachen er maar wat om en anders gaan we gewoon straks naar Velserbroek terug en daar wachten
Kortom we zien het wel!!!!!!!

• 13 Juli 2014 - 17:13

Saskia:

Lieve allemaal, ik zag net op de website van Schiphol dat jullie vertrokken zijn, gelukkig!! Nu dan onderweg naar hopelijk een prachtige vakantie!! Marcel en ik wensen jullie nog een keer heel veel plezier en genieten. We gaan jullie via dit blog volgen hoor!.
    Knuffel voor jullie, xxx