We zijn er op 14 juli 2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu We zijn er op 14 juli 2014 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

We zijn er op 14 juli 2014

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen om 9 uur geland in Bangkok
We hadden al snel onze bagage te pakken en konden gaan zoeken naar de autoverhuur
Toen we daar stonden kwam er een man van de security naar ons toe
Ze zagen de tas van ties met whisky en sigaretten en we moesten mee naar een of ander duister kamertje
Daar zaten overal mannen en vrouwen ons te bekijken en we moesten de koffers openen
Hilarisch!!!
Toen mochten we weg nadat alles gekeurd was
Bij de balie van de autoverhuur moesten we meelopen met een man en gingen in een busje naar de parkeerplaats en het buro van die organisatie
Willem ging mee om alles af te handelen en wij even gewacht
We kregen een mooie witte bus mee en rijden maar!!!
Even wennen aan het links rijden maar willem had het al gauw onder de knie
Op naar ons eerste hotel
We krijgen daar meteen twee kamers de derde is nog niet klaar
De hele middag verder wat aan het zwembad gelegen en nog wat geslapen!
'S avonds een rondje rond het hotel gelopen en wat gegeten in een klein restaurantje heerlijk!!!
Nog wat flessen water gekocht bij een klein winkeltje en terug naar ons hotel
Nog even wat gedronken en daar is de eerste plensbui!!!
Gelukkig zitten we binnen!!!
Om 22.00 toch maar besloten om naar de kamers te gaan
De meiden zijn al wat eerder vertrokken
Morgen vroeg op om Bangkok in te gaan