Dagje rust!! - Reisverslag uit Ban Pong, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu Dagje rust!! - Reisverslag uit Ban Pong, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

Dagje rust!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

24 Juli 2014 | Thailand, Ban Pong

Vanmorgen voor het ontbijt liggen ze al in het zwembad.
Sofie en roos hebben al gesport dus lekker ontbijten.
Daarna heerlijk de zo'n in.
Het is vandaag prachtig weer dus dat wordt genieten aan de rand van het zwembad.
Wij zijn de enige gasten dus het is ons priveverblijf vandaag!!
Heerlijk liggen in de zo'n en de schaduw, wat lezen en spelen in het zwembad dus super,
Om een uur of 4 eten we wat en besluiten om pattaya straks even in te gaan.
Willem rijdt heel stoer door de drukke straten en verblikt of verbloost niet van alle brommers en scooters die links en rechts inhalen.
Eindelijk een parkeerplek gevonden en lopen langs de boulevard.
Er zijn van allerlei winkeltjes en we zoen ook veel dames van lichte zeden!! Allen op zoek naar een avontuur voor 1 nacht!!
We drinken nog wat en besluiten om terug te gaan naar een markt die we op de heenweg zagen maar helaas we hebben een andere weg dus komen we er niet langs.
Dan terug naar ons resort om daar nog wat te drinken.
Het is een beetje een verlaten gedoe hier.
Niemand bij de receptie en ook niet bij de bar.
Dan maar de koelkasten van de kamers plunderen .
Naderhand komen we er achter dat alles wat we gedronken hebben over de datum was!!! Shit! En we letten zo op met het eten en nu dit........
Dan ieder naar eigen kamer
Morgen weer een ontbijten hier en naar de drijvende markt in pattaya.