Chantaburi - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu Chantaburi - Reisverslag uit Chanthaburi, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

Chantaburi

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

26 Juli 2014 | Thailand, Chanthaburi

Gisteravond nog naar de avondmarkt geweest.
We mochten de auto op n prachtige parkeerplek zetten ! Er werden eerst twee personenauto s opzij geschoven. Toen mochten wij op n plekje gaan staan en toen werden die wagens weer teruggeschoven!! Hilarisch!!!
Wij de avondmarkt op. We waren toch weer bijna de enige toeristen hier, iedereen keek naar ons!! Ties ging niet mee naar de markt hij koos voor n voetmassage. Toen hij terug kwam zaten wij al bij n bar op de markt op hem te wachten. Toen terug Nasr t hotel. Onderweg nog even bij Mac geweest want we hadden nog niet gegeten!!
Vandaag pas latt weggegaan naar chantaburi. Maar 200 km rijden dus alle tijd. Nog lekker zwemmen.genieten van t uitzicht op de zee en kijken naar d'r mensen die tijdens eb van alles zoeken!! Vooral n soort wormen zijn kn trek. Wat ze er mee doen?? Misschien eten?? Of er mee vissen?? Wij komen er niet achter.
Na de lunch gaan we op pad.geen stops onderweg dus doorrijden maar.
Om 4 uur zijn we bij ons nieuwe onderkomen. Een groot wit gebouw dat aan n wasbeurt toe is!!
Binnen is t koel en we worden verwelkomd met n glas limonade!
We checken in en gaan naar de kamers.
Beetje gedateerd maar wel schoon!
Wij gaan nog even bij t zwembad liggen, de meiden blijven op hun kamer chillen!!!
We drinken n biertje en maken nog contact met t barpersoneel.
Er is 1 jongen die n beetje Engels spreekt!!
Dan naar t centrum om wat te gaan eten. We belanden bij n plaatselijke eettent!! Lachen!
Plastic krukjes, plastic borden,water en bier en n kaart dir niet te lezen is!!
Er loopt veel personeel rond en t is er druk dus t zal wel goed zijn! We bestellen allerlei gerechtjes!!
We noemen t tapas !!
Het meeste smaakt heerlijk!! En dat allemaal uit n soort van gaarkeuken!!!we kijken onze ogen uit! We zijn de enige blanken hier in dit straatrestaurant!!!
Na t eten nog even wat rondlopen.
O ja voor t eten nog bij n apotheek geweest. Ties wilde iets hebben tegen zijn kalknagels
Het was n komische vertoning daar!! Van de 7 meisjes sprak er 1 gebrekkig Engels maar met handen en voetenwerk kon Ties duidelijk maken wat hij wilde hebben!!
Toen terug naar t hotel. Nog wat gedronken en naar bed.
Morgen staan de dolfijnen op t programma. We gaan bijtijds weg.

• 27 Juli 2014 - 11:57

Dori:

Gisteren kontakt gehad met MArcel, het vlooientheater is weer gesloten. Met NIck en SImon gaat het goed, s'morgens eten ze niet, 's'avonds krijgen ze eten wat de katten van SAs eten en dat eten ze allemaal op. Peter en de rest zijn vannacht thuis gekomen, hebben het erg fijn gehad, komen dadelijk op de koffie groetjes voor allemaal, mam