1e dag op het eiland - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu 1e dag op het eiland - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

1e dag op het eiland

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

29 Juli 2014 | Thailand, Ko Chang

Vannacht heerlijk geslapen in de airco gekoelde kamer.
Ties gaat naar de sportschool. Sofie en roos gaan rennen over het strand en willem en José trekken baantjes in het zwembad.
We ontbijten in de grote eetzaal. Wat een aanbod! Je kan het zo gek niet opnoemen of het is er! Heerlijk, we smullen van dit ontbijt!
Het weer is goed. Er is een flauw zonnetje en de temperatuur is prima. Het wordt vast een mooie dag!
Ties en sofie zijn nu een strandwandeling aan het maken en ik zit hier te typen!
Vanavond maar de rest van het verslag schrijven.
Jaa WiFi doet t weer dus ik kan verder schrijven!!
Hele dag verder op het strand en aan t zwembad gelegen.
Nog even gewinkeld en gegeten op t strand!
Wat id t toch n romantische omgeving hier! Echt super!
Nu in de kamer. Ties probeert de dvd speler aan de gang te krijgen en ik zit op bed te typen.
De temperatuur is nog steeds: hot!!!

• 29 Juli 2014 - 08:21

Dorry:

Wat een sportiviteit toch bij jullie allemaal.hoe zit het met luieren???

• 29 Juli 2014 - 21:13

Dori:

Leuk dat jullie op Ko chang zijn, Truus vraagt op welk resort jullie zitten, zij is al verschillende keren op dit eiland geweest en vindt het er geweldig, geniet ervan, groetjes mam.

• 29 Juli 2014 - 23:04

Anja:

Super leuk om jullie reisverhalen te lezen. Ook heel herkenbaar. Was zeker kei gaaf Sofie om met de dolfijnen te zwemmen. Jullie hebben al heel wat gezien en meegemaakt. Geweldig! Ben heel benieuwd naar de foto's. Geniet nog lekker op Ko Chang. Groetjes aan allemaal. Liefs Anja