En weer ko chang!! - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu En weer ko chang!! - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

En weer ko chang!!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

01 Augustus 2014 | Thailand, Ko Chang

Vanmorgen weer de dagelijkse ochtendrituelen zoals zwemmen, rennen en fittniss een ontbijtje aan t strand en we maken er weer een luierdag van! Het is wat bewolkt maar de temperatuur is prima! We gaan nog even naar t dorpje want moeten voor roos nog n kadootje kopen. Daarna weer liggen en zitten op t strand .
Rond 6 uur met n flesje wijn en n chippie is dat overheerlijk!!!
S avonds gaan we weer eten aan de overkant waar t overheerlijk is! Garnalen, vis etc. Alles smaakt ons!!
De meiden gaan voor n massage en wij belanden in n café met live muziek.
De bassist is n Thai, de eigenaar van Schotse oorsprong en n gitarist uit de fillipijnen, toeristen uit italie, Chinezen? Thai? En wij. Een gemêleerd gezelschap. De muziek die gespeeld wordt is super! Van THE Beatles tot deep purple.de gasten worden steeds losser na al die alcohol die genuttigd wordt! Ze drinken gold label whisky!!er is ook n oude Italiaan die steeds gaat dansen en naar ons kijkt! Jose is de uitverkorene om met hem te dansen!! Lachen ...er is nog n Italiaan die steeds roept dat Ties en Willem naar huis moeten en dat Jose en ik bij hun aan tafel moeten komen zitten!! We hebben veel lol!!
De meiden zijn ondertussen klaar met de massage en lopen naar het hotel terug. Het is zo heerlijk hier dat je ze gewoon samen over straat kan laten lopen, er is geen Thai die vervelend is of roept of iets dergelijks. Een hele veilige omgeving!
Om een uur of een besluiten wij om ook terug te gaan.
Naar ons koele huisje! Nou ja bij ons wat minder want onze airco werkt niet optimaal! Bij Sofie en roos is het net n koelcel!!
We gaan slapen! Morgen om 7 uur op om even de slingers op te hangen want roos is jarig!

• 01 Augustus 2014 - 18:17

Dorry:

Ha die ka!!
    Ook lekker gedanst??? Ties zich een beetje gedragen? Zal wel want hij heeft zijn debiele heemkundevriendin niet bij zich he :)
    Hebben jullie iets meegekregen van al die gasexplosies daat in thailand? Wat een drama zeg!!
    Geniet nog lekker en happy birthday voor Roos die ik niet ken!
    Liefs uit een zonnig Uden