15juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu 15juli Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

15juli Bangkok

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

15 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Om half 8 gaat de wekker
Ties en willem gaan zwemmen
Het is prachtig weer, lekker zonnetje en de temp. is goed.
Na t zwemmen lekker ontbijten in het hotel en de plannen bespreken voor vandaag
We besluiten de taxiboot te nemen naar het paleis
Dus wij zoeken naar de opstapplaats en gevonden
Ticket gekocht en varen maar!! Super!!
Na 'n aantal haltes mogen we eraf
We lopen eerst door 'n markt heen en komen bij t paleis aan
Onderweg worden we al veel gewaarschuwd voor onze outfits!! Zo mogen we echt niet naar binnen!!!
De mannen in 'n Bermuda en de meiden in 'n korte broek maar ..... We hebben zelf sarongs mee genomen maar dat blijkt te weinig te zijn
De mannen een broek geleend!!! En de meiden en José bloesjes geleend!!
Ja hoor we mogen naar binnen!!!
Het is er prachtig!! Er staan iets van 20 tempels die we bezoeken!! De foto s komen nog!!
Als we t wel gezien hebben gaan we terug met de boot
Het is spitsuur dus superdruk
We voelen ons als haringen in 'n ton!! En dan de hitte!!!
Na flink wat gecrost over t water zijn we aan de overkant van ons hotel en nemen nog t pontje
Onderweg nog even naar 'n supermarkt wat te snacken kopen en een aantal tosti s die we op 'n bankje opeten!!
Bij t hotel aangekomen snel omkleden en t zwembad in om te koelen maar t water is gewoon warm!!!
Nog even in de zo'n liggen en wat drinken.
Dan naar de kamers om wat op te frissen!
Vanavond gaan we naar mkb een mega mall!!!
We besluiten om met twee tuktuks te gaan!! Het wordt een ware race door de stad!! De twee tuktuks willen niet voor elkaar onderdoen dus het lijkt wel een race wedstrijd!! Lachennnn
We komen er aan en lopen wat rond en besluiten te gaan eten bij 'n soort Mac Chinees!heerlijk
Na t eten nog even rondlopen en 'n taxi terug naar t hotel.
Een paar spatten regen gehad maar geen hoosbui net als gisteren
Nu lekker naar bed en morgen zien we wel weer!!!

• 15 Juli 2014 - 19:08

Dorry:

Er komt een hittegolf aan in Nederland, hebben jullie die gestuurd? Wat klinken die verhalen grappig!! En hoezo smokkelen jullie whisky en sigaretten??????? Wie rookt er dan??????
    Waarschijnlijk heeft Ties gewoon een verdacht uiterlijk:) heb je met die mensen uit de ouwe pius x wijk!!! Geniet nog lekker!!! Leuk om alles te lezen, nu de foto's nog!!!

• 16 Juli 2014 - 17:35

Dori: