Weer 'n lekkere dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu Weer 'n lekkere dag - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

Weer 'n lekkere dag

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

25 Juli 2014 | Thailand, Pattaya

Ne t ontbijt besluiten we om naar de floating market te gaan in pattaya.
We zijn benieuwd wat dat al zijn en komen er aan en zien dat t een toeristisch gebeuren is.
Buiten staat er al een man met een olifantje die kunstjes kan en we moeten entree betalen voor di. gebeuren.
We besluiten dat toch maar te doen. Heel vreemd want de Thai hoeven niets te betalen?!
We lopen naar binnen en komen er achter dat we bonnen hebben gekregen om te eten en te drinken dus dat was incl entree.
Dan valt de prijs nog wel mee.
We lopen er wat rond en er zijn inderdaad allemaal bootjes met etenswaren en die varen in het rond.
Op sommige plaatsen is er een optreden dus ook wel leuk om mee te pikken.
We shoppen wat en gaan op zoek naar de eetgelegenheid.
Een mooie zaal waar je van alles kan bestellen.
Iedereen kan elf knieën wat hij/zij wil dus geweldig!!
We eten dus daar en gaan na de lunch richting hotel waar we nog lekker van het mooie weer kunnen genieten.
Ik houd het bij de schaduw want ik ben gisteren erg verbrand en dat wil ik niet nog een keer. Even 'n dagje rust!!!
Er wordt gezwommen en gelezen dus heerlijk relaxen.
Na de fles wijn en de nodige biertjes gaan we naar de avondmarkt. Deze is in pattaya dus ik ben benieuwd wat ze ons daar te bieden hebben

• 25 Juli 2014 - 16:56

Saskia De Boer:

Klinkt lekker relaxed hoor!! Vandaag voor ons in N'land geen zon maar veel wolken en een buitje. Frist 't wel even lekker van op!! Veel plezier weer de komende dagen! Xxx

• 25 Juli 2014 - 17:11

Dori:

Kijk iedere avond uit naar je berichten, tot nu toe alles bekend. Hier niet zulk mooi weer, Joke komt dadelijk dus ik hoop dat we wel op het balkon kunnen zitten met een glas aperol, tot morgen mam