Nog 'n dag op ko chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu Nog 'n dag op ko chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Fam. Ven - WaarBenJij.nu

Nog 'n dag op ko chang

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

30 Juli 2014 | Thailand, Ko Chang

We zitten dus op KC grande resort en Spa.
Het is een resort met allemaal huisjes en ook een hotel. De huisjes staan allemaal aan zee en het hotel is aan de overkant van de weg. Veel nieuwbouw hier!!!
De huisjes bevallen prima! We kunnen lekker op onze balkonnetjes zitten met 'n koffie of een wijntje. Dat kunnen we allemaal,kopen bij de 7 eleven de buurtsuper!!
Vanmorgen zijn we met debus eenheid gaan rijden naar de andere kant van het eiland. Hoe verder we komen hoe meer jungle!! Willem durft het allemaal aan met de bus. De weg lijkt wel een achtbaan want er moet veel geklommen en gedaald worden!! José en i kijken elkaar regelmatig aan met een vragend gezicht omvang redden we die heuvel wel?? Wat een hellingen en afdalingen!! Soms best wel eng!! Maar met willem aanhef stuur redden we het!!! Als we aan het einde van de weg zijn ( na een mooi uitzicht onderweg) gaan we uit de bus en de meiden gaan meteen schelpen zoeken. Er ligt ook veel koraal!!
We drinken wat bij de plaatselijke huisjeseigenaar en gaan weer terug! Onderweg nog even een stop bij n kledingzaakje en dan terug naar ons resort. De vrouwen stappen eerder uit want wij willen nog even wat shoppen hier. Ties en willem rijden vast terug. Wij lopen wat rond en als we terug zijn gaan we bij het zwembad liggen. Het is wel bewolkt maar de temperatuur is prima.het is zelfs erg heet!!
De meiden zijn in het zwembad bezig met allerlei oefeningen!! Iedereen moet er om lachen en zelf gillen ze het hardst!! Komisch om te zien.
Ik lig heerlijk op mijn Zonnebedje met uitzicht over het zwembad en de zee!!dadelijk naar t huisje om een wijntje te drinken.
Na t wijntje gaan we weer aan de overkant eten. Heerlijk!! Kip met groenten in teryakisaus met gestoomde rijst. Dat is echt mijn lievelingsrecept hier! Ga ik thuis ook maken!!
Na t eten nog even op t strand zitten bij de buren!
Als we in bed liggen begint t ineens superhard te regenen! Echt weer zo n moessonbui.
Ach ja beter nu dan morgen!!!

• 31 Juli 2014 - 07:37

Dorry:

Nou, dat moeten wij dan natuurlijk ook proeven toch?? Het klinkt heerlijk...
    Lekker zo'n weekje luieren ter afsluiting lijkt me... Hier is het ook steeds warm..dus het zwembad in de tuin doet goed dienst..waarschijnlijk maakt dit ouwe lijf echter niet zo'n capriolen als die lenige dochter van je!!
    Nog 2 dagen dan heeft Gert ook vakantie, heerlijk....
    Xxxgeniet, enjoy, ...